• Het Team
  • Schooldocumenten
    • Schoolgids 2024-2025
    • Gedrags- en pestprotocol (pdf)
    • Aanmeldformulier (pdf)
    • Verlof aanvraag formulier (pdf)
    • SOS formulier (pdf)
    • Kindcentrumplan 2021-2025
    • Ondersteuningsaanbod passend of inclusief onderwijs
  • Ouders in de school
    • Hulp van ouders
    • Medezeggenschapsraad Nieuws
    • Oudervereniging
    • GMR
  • Privacy op school
  • Vakantie en studiedagen
    • Flexibele vrije dag
    • 2024-2025
  • Contact
  • De Bedoeling
  • Onderwijs op Reflector
    • Reflexgroep
  • Kwaliteit onderwijs Reflector
  • Leerlingenraad
  • Kinderdagopvang
  • Peuteropvang
  • Buitenschoolse opvang
  • Groep 1/2
    • A
    • B
    • C
  • Groep 3
    • A
    • B
  • Groep 4
    • A
    • B
  • Groep 5
    • A
    • B
  • Groep 6
    • A
    • B
  • Groep 7
    • A
    • B
  • Groep 8

Laatste nieuws

168 berichten gevonden
Ondersteuning voor ouders - opvoedspreekuur van de GGD

Ondersteuning voor ouders - opvoedspreekuur van de GGD

31-03-2020 Kinderen, jongeren, ouders en professionals hebben door de huidige thuisblijfsituatie veel vragen. Ouders werken vanuit huis. Kinderen kunnen niet naar school. Je kunt naar buiten, maar eigenlijk ook niet. Een situatie die stress en wrijving kan opleveren.
Hoe ga je hier mee om? Hoe…
0 Reacties - Lees meer

Nieuwsbrief De Nieuwe Draai, voorjaar 2019

Nieuwsbrief De Nieuwe Draai, voorjaar 2019

27-03-2020 Beste ouder(s)/verzorger(s) en andere betrokkenen,
 
Lees hier de Samen Bouwen nieuwsbrief van februari/maart.
We nemen je onder andere mee in ’een dag op De Nieuwe Draai’, vertellen hoe we het best contact met elkaar kunnen hebben in deze Corona tijd en laten zien dat de…
0 Reacties - Lees meer

Beste kinderen van Blosse,

Beste kinderen van Blosse,

16-03-2020 Jullie zien en horen natuurlijk alle berichten over het Coronavirus. Op het (Jeugd)journaal, op school en thuis. Waarschijnlijk maak je voor het eerst in je leven mee dat er allerlei bijzondere maatregelen worden genomen. Vorige week zijn bijvoorbeeld je sportwedstrijden niet doorgegaan en ben je…
0 Reacties - Lees meer

Positief nieuws van de kwaliteitsmonitor kinderopvang!

Positief nieuws van de kwaliteitsmonitor kinderopvang!

04-03-2020 De kwaliteitsmonitor is weer gehouden in Nederland. Mooi om te zien dat we het steeds beter doen in de kinderopvang en ons nu kunnen spiegelen aan de beste in Europa.
0 Reacties - Lees meer

Hardlooptraining bij Blosse Buitengewoon!

Hardlooptraining bij Blosse Buitengewoon!

03-03-2020 Als voorbereiding op de Kidsrun organiseert Blosse hardlooptrainingen op de sport BSO Buitengewoon. Een professionele sportinstructeur van Heerhugowaard Sport zal de trainingen verzorgen.
 
Maandag 23 maart Dinsdag 31 maart Donderdag 2 april
BSO Buitengewoon, locatie Reigerboys…
0 Reacties - Lees meer

bericht 76 t/m 80
vorige-14-15-16-17-18-volgende

Laatste nieuws

Tagcloud


  • blog adrie groot
  • blogcvb
  • blossenieuws
  • buitengewoon
  • coronavirus
  • denieuwedraai
  • eennieuwedraai
  • home
  • kindcentrum
  • nieuwedraai

Recente reacties


Jan Peter Verhave

11-08-2021 | 15:06:51
Erica, ben jij degeen die knipsels maakte voor "Drie kleine kleutertjes" en "Hop, Marjanneke"? Plm 1990 Zo niet, weet je dan wie dat wel is? Namens de Ned. Vereniging voor Papierknipkunst.

Zoeken in nieuws


Zoek

Contact


RK Basisschool Reflector

Keerkring 49

1705 SP Heerhugowaard

(072) 534 62 26

directie@basisschoolreflector.nl

 

Waar vindt u ons?  


Aangesloten bij


Blosse

 

Op zoek naar kinderopvang?


Bekijk alle Blosse opvangvormen

 

Ook een leuke baan in opvang of onderwijs?


Kijk eens op www.werkenbijblosse.nl

 

 

Snel naar


Kinderopvang De Komeet

Peuteropvang De Komeet

Buitenschoolse opvang De Komeet

Onderwijs op Reflector

 

Nieuwsbrief


Schooltijden


maandag: 8.30 - 14.30 uur

dinsdag: 8.30 - 14.30 uur

woensdag: 8.30 - 12.00 uur

donderdag: 8.30 - 14.30 uur

vrijdag: 8.30 - 14.30 uur

 

 

Reflector laat je stralen!

Copyright 2025 - Reflector Basisonderwijs
Inloggen | SdH Vormgeving - /Team4School - Webdesign