Uitdagende 7+ buitenschoolse opvang bij de Komeet

Een breed activiteitenaanbod voor de oudere kinderen in Lux

De buitenschoolse opvang van De Komeet heeft een flinke upgrade ondergaan. Er komen vanuit basisschool Reflector dagelijks veel kinderen spelen na schooltijd. Om alle kinderen de aandacht te geven die zij verdienen zijn de groepen opgesplitst naar leeftijd. De jongere kinderen blijven lekker in de Komeet en de oudere kinderen gaan naar Lux, in het naastgelegen buurtcentrum De Mediaan.

Daar is voor de kinderen vanaf 7 jaar een uitdagende speelomgeving gerealiseerd waar zij een breed aanbod aan activiteiten voorgeschoteld krijgen. Eerst is er natuurlijk even tijd om bij te komen van de schooldag met wat drinken en fruit. Daarna kunnen de kinderen kiezen uit buitenspelen, knutselen, gamen of gewoon lekker lezen in een hoekje.

Op deze opvanglocatie met haar eigen karakter is persoonlijke aandacht voor de kinderen en hun ouders. Door de nauwe samenwerking met basisschool Reflector is er een doorgaande ontwikkelingsbegeleiding voor de kinderen. De kinderen worden opgehaald met hun vriendjes uit de klas van Reflector.

Meer weten over onze opvang? Kom gerust eens langs!

Meer info en aanmelden op www.blosse.nl/opvang (https://www.blosse.nl/pg-25185-7-126267/pagina/opvang-vestigingen-bso-de-komeet.html)

Adv Blosse Baby vd maand SEPT 2021 Rodi  De Komeet 130x195-1 Adv Blosse Baby vd maand SEPT 2021 Rodi De Komeet 130x195-1