Blosse feliciteert BBL-studenten!

Alle ruimte voor talentontwikkeling bij Blosse

Onze praktijkbegeleider Corina Klaver had vandaag een dankbare taak! Zes studenten behaalden deze week het diploma pedagogisch medewerker niveau 4 bij Blosse. Een fantastische prestatie na een jaar keihard studeren! Corina mocht hen namens Blosse feliciteren met een mooie blos bloemen!

Deze zes studenten startten vorig jaar in de verkorte BBL-opleiding die Blosse verzorgde in samenwerking met het ROC Kop van Noord-Holland en vier andere kinderopvangorganisaties. BBL staat voor Begeleide Beroepsgerichte Leerweg. Drie studenten waren al jarenlang een vaste waarde binnen Blosse, zij hebben hun kennis en vaardigheden nu opgewaardeerd van niveau 3 tot een diploma op niveau 4.

De drie andere studenten zijn vanuit een andere richting ingestroomd op een werkervaringsplaats bij Blosse en hebben nu ook een niveau 4 diploma op zak.

Eén student gaat nog heel even buffelen voor het felbegeerde papiertje. Zijn traject heeft een kleine vertraging opgelopen. En dat is helemaal niet erg, wij hebben er alle vertrouwen in dat ook hij voor de zomer kan diplomeren. Wat mooi dat eenieder op zijn/haar eigen tempo de opleiding kan afronden.

Wij zijn heel blij dat wij ons team nu kunnen versterken met deze kanjers. Natuurlijk gaat hierbij ook een grote dank uit naar de stagebegeleiders op de locaties en hun teams die de studenten zo goed begeleid hebben. Hoe fijn dat we met en van elkaar kunnen leren bij Blosse. Veel dank ook voor het ROC Kop van Noord-Holland, locatie Schagen voor de theoretische begeleiding.

Nogmaals heel hartelijk gefeliciteerd: Sjerstin Bron, Miranda Zutt, Jose Sikkes, Maaike de Boer, Priscilla de Boorder, Eveline Hogenhout.

Maaike de Boer en (r) Priscilla de Boorder beide Vlindertuin diploma april 2021 Maaike de Boer en (r) Priscilla de Boorder beide Vlindertuin diploma april 2021
Sjerstin Bron, Komeet diploma april 2021 Sjerstin Bron, Komeet diploma april 2021
WhatsApp Image 2021-04-01 at 17.06.55 WhatsApp Image 2021-04-01 at 17.06.55
WhatsApp Image 2021-04-01 at 17.06.26 WhatsApp Image 2021-04-01 at 17.06.26